Alhamdulillah ! kelas csc134 telah pun tamat! :) hmmmm ~ walaupun kelas csc ni agak suram(hmmmm):p tapi banyak perkara baru yang telah aku pelajari secara tidak sedarnya ? memang begituu ! dahh habiss baru rasa kesedarannya ? contohnya membuat " Database " yang entah apaa aku tak pernah tahu sebelum ini , menggunakan microsof word dengan lebih proper dan banyak lagi! virus virus yang takkpernah tahu trojan kuda naga yang entah papa tu aku pelajarii ! sebenarnya aku agak buta IT :) thannks a lot to Miss Sulastari yang banyak menolong dan mendorong kami dalam subjek ini memberi markah full pada keratas ujian aku padahal jawapan entah apa dan banyak memberi peluang kedua kepada kami sehingga dapat membuat quis banyak banyak banyak ~ merapuuu ? hahah ! csc csc cscs ! all about teknologii ~

Tentang diri saya :)

My photo
Haii ! I`m Awang khairul Afif Bin Awang yunus . Malaysian . Sarawakian . Melayu . 20 years old *(27 august 2013) ! anything just ask me :) find me at fb #awang khairul afif :)