januari 2013 ! OH YEAH :)

haii ! hari ini aku menukar tittle blog ini dari "percaya apa yang kau rasa " ke "pusing sana untuk ke sini" . arr . tak tahu la kenapa .mybe title lama agak emosional kot :) url ni pun satu masalah lagi .sungguh kebudak budakkan .maklum la buat blog ni since 2009 .nanti2 la tukar . haha ! sekarang dah cuba untuk rajin mengepost nih . setelah sekian lama tak update mengupdate. *setiap kali post , mesti je ada benda ni kan .haha * . normal la.
nahh! ni gambar 2013 :)
aiek .gmbar 2012 pun bole kan ? :) campus life !
ni gmbar gambar saudara-mara aku yang ku sayangi sekalian :) tapi tak semua ada nyer pun .
gambar ni agak bercahaya kan ? edit ? memang pun .tapi cahaya tak edit :)
tadak komen .macam poser gamba aku yang dulu2 . mungkin terbiasa tunjuk peace bila bergmba dengan budak2.
ni perkara paling best 2013 bila pergi ke taman buaya :) . with <3 sitii kaaisa aanum! sungguh gembira :)
er . okay !dah . habis dah stock gambar dalam laptop nih . yang dalam mobile tak dapat nak upload . entah kenapa . privacy kot :) yeye .smoga 2013 ni akan mendatangkan banyak perkara berfaedah bagi aku . januari ni pun aku dah ckup enjoy :) ! sebab apa yer ?mungkin sebab dia kot!*kelip2 mata . so publish ! :)<3

Tentang diri saya :)

My photo
Haii ! I`m Awang khairul Afif Bin Awang yunus . Malaysian . Sarawakian . Melayu . 20 years old *(27 august 2013) ! anything just ask me :) find me at fb #awang khairul afif :)